TEji And ABu survey...

Monday, August 3, 2009 ·



Dah sebulan ak xupdate blog..tu makna nya aku tdo je keje..huhu…smlm taggal 2ogos aku buat servey kt kg org asli kt Teji and Abu kt Cameron highland..tujuannya adalah untuk minta kebenaran dari tok batin untuk mjanlankan prog ktorg 7,8,9 ogos ni kt situ..pjalan mgambil masa 4jam la,y ddrive olh pmandu jemputan oleh kak raihan,senior aku.antara awek2 y peg tmasuk la sha n najwa..

Kereta plk tpksa paking kt tepi hgway and ktorg plk tpksa jaln kaki lbh kurang 30min tok masuk kdalam kg berkenaan…fuh, letih la jg..




1st tyme tgk kg ni bes gak la..cam meriah jer..seperti y d war2 kan oleh senior2 aku kg ni la paling bes dalam sosaiti COMRADE (sosaiti org asli uia)..aku tgk org kg pn mersa jg. Xsempat lagi ak nk melemparkan senyumn manis dari bibir aku ni dorg dah baling seyuman dorg awal2..huhuhu..apa2 pn tok batin pn dah izin, org kg pn ok gak..kita tgk la camne jumaat ni..

Xlupa tQ tuk mak angkat kak raihan sb bg makn durian y bayk..mantobbb la rasanya..fresh lg durian tersebut..musim durian mmg la…siap blh bawa bekal pulang ke uia lg.

Apa2 pn tima kasih kt COMRade krana mnjmput beta.memperkenan kan servey ni walupn hujan lebat masa jalan kaki nk blik tu kira bes la jg lama xmain hujan...huhu..aku harapkn semoga prog ni berjaln lancar..insyaallah..

1 comments:

Anonymous said...
August 3, 2009 at 10:21 PM  

pokma, klaka, haha~
awat tak letak gambar pokma blasah doyan? nanti akak sebarkan kat tenet aite, wuwu~

MY LIFE (please wait...)